نوشته شده توسط : truckdiag

در اینجا دستورالعمل نحوه انجام کالیبراسیون EPC عقب برای FENDT 900 Vario COM III به شما نشان می دهد.



 

 

نرم افزار تشخیصی FENDT Fendias 2024

AGCO 2x4 CANUSB

 

کالیبراسیون کنترل عمق (8001)
مهم: مراحل آماده سازی زیر باید انجام شود.
ترمز دستی فعال
-
lgnition ON
اگر پیام های خطا نمایش داده می شود، عیوب باید یکی یکی تایید شوند.


"ESC" را فشار دهید تا پیام های هشدار و خطا نمایش داده شده در
پانل ابزار A007
را فشار دهید "Return" را فشار دهید، اولین منوی اصلی در چند صفحه نمایش ظاهر می شود
"Return" را فشار دهید، دومین منوی اصلی در صفحه نمایش چندگانه ظاهر می شود.
یکی از دکمه ها را فشار دهید. به طور مکرر تا زمانی که علامت (A) چشمک بزند


دومین منوی اصلی در نمایشگر چندگانه ظاهر می شود

یکی از دکمه ها را به طور مکرر فشار دهید تا علامت (A) چشمک بزند
"بازگشت" را فشار دهید تا تأیید شود

سطح منوی بالابر برقی عقب روی صفحه نمایش چندگانه ظاهر می شود. یکی
از دکمه ها را به طور مکرر فشار دهید تا علامت (A) چشمک بزند ، "بازگشت" را فشار دهید تا کد ورودی 8001 را
تایید کنید . 10 (موقعیت شناور) برای تأیید چرخش آرام کنترل عمق به راست، « بازگشت» را فشار دهید . کنترل عمق را کمی به عقب بچرخانید


https://www.car-auto-repair.com

اگر کالیبراسیون بدون خطا انجام شود، OK ظاهر می شود و تنظیمات جدید حسگر ذخیره می شوند.
توجه: تنظیمات تنها زمانی منتقل می‌شوند که کلید استارت در موقعیت "0" قرار گرفته باشد.
(قبل از روشن کردن مجدد احتراق حداقل 15 ثانیه صبر کنید!)
اگر مقادیر نادرست تشخیص داده شود یا شرایط برآورده نشود، پیامی ظاهر می شود
ERROR 8001 = کد کالیبراسیون
FXX = کد خطا (به جدول مراجعه کنید)
توجه: کد خطا از صفحه نمایش داده می شود. برنامه پایان خط (EOL) 7.60



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آبان 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : truckdiag

MTU 12V4000 به شما نشان می دهد.

1. منبع سوخت موتور را قطع کنید.
2. پوشش سر سیلندر را بردارید

MTU DiaSys 2.74 2.72 Engine Diagnostic نرم افزار دانلود رایگان
MTU Diagnostic Tool USB-to-CAN

 

 


برداشتن انژکتور
1. کانکتور کابل انژکتور را جدا کنید.
2. خط سوخت HP (4) را بردارید.
3. خط برگشت (5) را بردارید.
 

توجه: هنگام برداشتن آداپتور، باتری انژکتوری خالی می شود.
4. آداپتور (3) را بردارید.
5. پیچ (2) را بردارید و گیره نگهدارنده (1) را بردارید.
6. ابزار نصب/حذف را روی سر سیلندر نصب کنید.
7. انژکتور را با ابزار نصب/حذف بردارید. MTU DiaSys 2.74
8. ابزار نصب/حذف را حذف کنید.
9. حلقه آب بندی (4) را از انژکتور خارج کنید یا از یک قلاب خود ساخته برای خارج کردن آن از سرسیلندر استفاده کنید.
10. حلقه های O (3)، O-ring (2) و حلقه دمپر (1) را از انژکتور خارج کنید.
11. تمام سطوح جفت گیری و آب بندی را تمیز کنید.
12. تمام اتصالات و سوراخ ها را بپوشانید یا با شاخه های مناسب آب بندی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1403 | نظرات ()