جزئیات عملکرد واحد کنترل موتور Deutz EMR3
نوشته شده توسط : truckdiag

با راه اندازی موتورهای Deutz Tier Ill، سیستم مدیریت موتور EMR3 با واحدهای کنترل EDC16 و EDC7 استفاده خواهد شد. برای DCR (سیستم ریل مشترک DEUTZ برای TCD2012، TCD2013) EDC16 به عنوان سیستم کنترل استاندارد، برای سیستم PLD (سیستم پمپ خط-نازل برای TCD2015) از EDC7 استفاده می شود. هر دو سیستم امکان کنترل دقیق تزریق سوخت را بسته به پارامترهای عملکرد موتور فراهم می کنند.



 

مطالب مرتبط:
Deutz DECOM Communicator
2023 Deutz SerDia2010


دارای عملکردهایی هستند که برای دستیابی به سطح امنیت بالای سیستم و کیفیت مورد نیاز اگزوز ضروری هستند.


EDC16
تعداد سیلندر: 4،6
سیستم تزریق: DCR الکترونیکی
ولتاژ کاری: 12 و 24 ولت
محل نصب: شاسی، کابین


EDC7
تعداد سیلندر: 6،8
سیستم تزریق: PLD الکترونیکی
ولتاژ کاری: 12 و 24 ولت،
کابین، محل نصب:

 


شرح عملکرد EMR3

واحدهای کنترل EDC 16 / EDC 7 با توجه به عملکردهای رابط با EMR2 سازگار هستند. توابع استاندارد زیر ارائه شده است:

نظارت بر محدودیت پر شدن بسته به فشار محیط و عملکردهای محافظت از موتور: فیلتر سوخت، پیش فشار سوخت. دمای هوای شارژ، فشار ریل، فشار روغن، دمای مایع خنک‌کننده، توقف سرعت موتور توسط سوئیچ


علاوه بر این توابع اختیاری زیر ارائه شده است:

کنترل استارت با رویه های استارت (قفل راه اندازی مجدد و غیره)
کنترل سرعت / محدودیت
سوئیچ حالت چندگانه 1 (حداکثر 4 سرعت ثابت قابل انتخاب)
سوئیچ حالت چندگانه 2 (تا 4 منحنی گشتاور قابل انتخاب)
نظارت قابل ارتقا و عملکردهای حفاظت موتور: سطح مایع خنک کننده، فشار دیفرانسیل فیلتر هوا و دو دمای بیشتر برای کاربرد مشتری (به عنوان مثال دمای روغن دنده) عملکردهای آزمایشی طولانی عملکرد کنترل ترمز موتور عملکرد لغو (تاخیر موتور) خاموشی) خاموش شدن خودکار موتور (محافظت موتور) یا فقط درخواست خاموش شدن برای برنامه های خاص)


عناصر سیستم EMR3
سیستم EMR 3 حداقل از این عناصر تشکیل شده است: سنسورهای سرعت واحد کنترل برای میل لنگ و سنسور فشار ریل میل بادامک، سنسور دما دریچه کنترل فشار ریل (MPROP) سنسور فشار روغن (خنک کننده) سنسور فشار هوای شارژ ترکیبی و هوای شارژ سنسور دما سنسور فشار محیط (ادغام شده در واحد کنترل) فرستنده نقطه تنظیم سرعت، چراغ سیگنال پدال گاز برای هشدار، تشخیص، پیام خطا و غیره. دکمه تشخیص دسته سیم موتور و کنترل سیم خودرو پیش فیلتر سوخت (آب در سوخت)

https://www.car-auto-repair.com





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: